چوب

مزایای استفاده از زیورآلات چوبی

مزایای استفاده از زیورآلات چوبی

استفاده از زیورآلات دستساز چوبی و بخصوص گردنبند چوبی این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته.

محصولات دستساز چوبی، برگرفته از دل طبیعتن و حس زندگی و طراوت رو با خودشون به همراه دارن‌‌. و شاید اصلی‌ترین مزایای استفاده از زیورآلات چوبی اینه که حس نزدیکی به طبیعت رو در شما القا میکنن.

ما در ویشکو گالری گردنبندهای چوبی منحصربه فردی رو براتون آماده کردیم که اکثرشون فقط یکبار تولید میشن و نمونه مشابه‌ای ندارن! بنابراین شما گردنبند یونیک و خاصی رو در اختیار خواهید داشت که مشابه‌ای نداره.

برای خرید گردنبند چوبی کافیه به دسته‌بندی زیورآلات چوبی مراجعه کنید. لازم به ذکره که تمامی کالاهای موجود در ویشکو گالری ضمانت 7 روزه دارن.

ماندگار‌ترین هدیه!

انتخاب هدیه‌ای مناسب و ماندگار همیشه کار سختیه! هدیه‌ای که علاوه بر زیبایی، ماندگاری بالایی داشته باشه و تداعی کننده یادمون باشه.

محصولات دستساز همیشه گزینه مناسبی برای هدیه دادن هستن، به خصوص زیورآلات دستساز که ساختشون با عشق، صبر و حوصله انجام میشه و مواد اولیه‌ش برگرفته از دل طبیعته‌.

قطعاً گردن آویز چوبی می‌تونه هدیه‌ای ارزشمند برای عزیزانتون باشه. پکیج های هدیه آماده زیادی در ویشکوگالری وجود داره که شامل گردنبند چوبی هم میشن.

برای آگاهی از مراحل خرید و ارسال هدیه کافیه وارد صفحه خرید هدیه بشید و پکیج مورد نظرتون رو انتخاب کنید.

تنوع بالا و قیمت مناسب

زیورآلات چوبی دستساز تنوع زیاد و قیمت مناسب‌تری نسبت به طلا و جواهرات دارن.

از طرفی با توجه به قیمت معقولی که دارند، برای افرادی که تنوع طلب هستند گزینه بسیار مناسبی هستند و هر زمان که از آنها خسته شدید می‌تونید به راحتی جایگزینشون کنید.

برگرفته از دل طبیعت

همانطور که در مقدمه توضیح داده شد، محصولات صنایع دستی، برگرفته از دل طبیعتن و حس زندگی و طراوت رو منتقل می‌کنن.

استفاده از این محصولات چوبی حس نزدیکی به طبیعت رو در شما القا میکنن.

حمایت از صنایع‌دستی داخلی

شما عزیزان با خرید زیورآلات دستساز چوبی، از افرادی که در حوزه صنایع دستی فعالیت می‌کنند، حمایت می‌کنید.

زیورآلات چوبی با نهایت عشق‌ و سلیقه ساخته شده و زمان زیادی برای ساخت هر قطعه صرف میشه که قطعاً حمایت از تولید کننده‌های محصولات دستساز، انگیزه‌ای دوچندان برای ادامه مسیر به آنها خواهد داد‌.

در تصویر زیر نمونه‌ای از گردن آویز چوبی تراشیده شده با چوب بی نظیر عناب رو که توسط تیم ویشکو‌ گالری تولید شده مشاهده می‌کنید.

نظارت لحظه‌ای بر کیفیت محصول

مراحل ساخت یک آویز چوبی به این صورته که ابتدا طرح روی چوب توسط اره مویی برش داده میشه بعد بوسیله انواع کاتر و مُغار کنده‌کاری انجام میشه.

بعد از کنده کاری سمباده زنی شروع میشه و هرچه این مرحله با صرف حوصله و زمان بیشتری انجام بشه محصول نهایی صیقلی‌تره.

بنابراین همانطور که در جریان روند کار قرار گرفتید، لحظه به لحظه بر کیفیت کار نظارت میشه تا در نهایت محصولی با کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار بگیره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *